du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

måndag 22 juni 2009

come on girl

jaha, då var det diskuterat och färdigt. finito. varför är det alltid lika tufft att höra att någon är säker på sin sak när man själv velar mellan 40 olika alternativ i timmen? är det bara jag som är sån? skärpning. typ som att man inte duger för fem öre. att man inte är värd att kämpa för. det är det som är jobbigt.
det är bara så trist att man inte kan hitta allt i samma kille. en är snygg, en gör en knäsvag, en är smart, en har man kul med och en är en nallebjörn.

men vi ska inte tappa det fina, trots allt är mr b faktiskt en av de bästa jag känner. och vi har förbannat kul ihop.

sitter och planerar med frida, det är så skönt att ha någon som förstår :) vilken sommar vi kommer att ha! bollar med min sedvanliga vägg på msn med. msn hör ni, det här är illa.. och imon drar jag och min pärla på oss sverige tröjan och dränker sorgerna i lådvin, precis som bara vi kan :)

dags att städa lite kanske, ser ut som skam här hemma, som vanligt. sov så gott kära vänner.

ps. igor, det sms:et du skicka förut. ring mig när du slutat. retas du eller har du på allvar glömt att jag har tappat min telefon. ska ringa dig det första jag gör när det är löst med simm:et imon iaf puuko ;)

1 kommentar:

  1. Retas aldrig med dig ;) hade fakiskt på fullaste allvar missat den detaljen.! Ja, gör så..

    SvaraRadera