du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

onsdag 24 juni 2009

så mycket att göra, så lite tid!

vad händer med tiden? hinner inte med nånting. måste städa här hemma och handla, helt soprent i kylen. köpte med mig sushi hem och funderar på att skämma bort mig själv med en frukost ute imon, hihi :)
gott med dubbellön också må jag säga :D

helgen är redan fullspäckad, helt sinnes. hoppas på matchen på fredag men måste kolla jobbet imon.. jag och liza ska gå med engelsmännen från igår isf, dom hade ett par biljetter över. like it alot ;) får se hur detta ska sluta. jag och frida ska ju ha våran kväll på lördag med, tror den får bli i bubblan eftersm jag lovat mamma att vara ute med båten hela helgen. och det behöver jag, börjar bli blek igen!

nä, lite musik medan jag städar? börjar ju skam bli obeboligt här hemma.

är sjukt förkyld också. stackars mig. har en vän som har djup hjärtesorg, och medan jag försöker att muntra upp denne så kommer jag på mig själv att må bättre. jag kommer alltid drömma om den där rosa tillvaron och jag tror stenhårt på att den kommer att infinna sig. fick världens gulligaste meddelande av kicks, gillar henne! tack gumman, det värmer :)

tänk o bara få vara ledig och slappa. fast det var ganska kul på jobbet idag. vi kickade ass med produkterna :D eliza var tokhet på det idag.

hoppas ni mår bra kära vänner, fröken svår är iaf på uppgång :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar