du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

onsdag 3 juni 2009

oh my god, blablabla

två uttryck som efterapas, haha.

borde verkligen sätta mig att plugga men är annat som lockar.. känner för att städa min garderob men nej, måste plugga. tentan imon känns okej tror jag, och uppgiften ska jag nog också få kläm på. jag och fia ska lämna in en annan grej tillsammans också, vi får dock inte tag på boken. och den skulle vart inne i måndags. ajajaj..

jobbet gick bra, lite läskigt med ecstasy gubben och den okände vakten men annars gick det bra, sålde två GC (global cash) till och med :) men vad skönt det ska bli att vara ledig. längtar tills på måndag!!

hörs säkert sen, det brukar bli djupare ju senare klockan blir.

min guldklimp har avslutningsmiddag med niorna idag, hoppas du har en toppen kväll i din fina klänning!

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar