du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

måndag 1 juni 2009

korthet

helgen kan sammanfattas med rosa karameller, nivå, ilska, skakis på jobbet, stress, lågt blodsocker, sol som setts innifrån, sista lördagen på ica (japp, jag gav bort nästa vecka till syrran), hela lovelife i revy under en dag, trötthet, trafikfara, öis, sol på utsidan, morsdag, god mat, köer på hemvägen, terapi med fia och beslutsamhet.

ska snart iväg till frissan. jag tror jag klipper lugg idag! jag hoppas jag får den duktiga tjejen carro..

sen är det tentaplugg för hela slanten. ska skriva på torsdag plus två inlämningar innan söndag. och så ska jag hinna jobba två dagar med. pjuu..

på tal om ingenting. har ni hört att utomhussäsongen tydligen har dratt igång? haha!

1 juni är det idag med. idag har jag och mr B vart seriösa i en hel månad ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar