du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

fredag 29 maj 2009

fredagmorgon

jag var tröttast imorses, jisses. såg wolverine igår, mycket bra film! nu väntas snart terminator, har sjukt höga förhoppningar på den..

egen kassa igår gick kanon, stämde på kvällen men måste säga att jag var nervös när jag skulle räkna, haha. sedan iväg till gymmet och sedan till min fina fredrik :)
idag är det jobb igen och min "lediga" vecka 23 är ett minne blott, som vanligt. fick mer forex tider på grund av sjukdom vilket känns bra eftersom jag ska vara borta ett par veckor men tentaplugget kommer bli lidande.. ska nog jobba en hellördag imon med, som vanligt. först forex och sen bussen till ica. det gäller att ligga i. och ikväll blir det nog utgång, men en lugn sådan med the guys. får se om jag är trött efter jobbet eller inte.

och på söndag ska jag äntligen äntligen äntligen få gå på öis med pappa. som jag har saknat detta! kan de ta sin första vinst kanske? hoppas hoppas!

har jag sagt att jag beställt klipptid förresten? på frisörskolan, ska bli spännande. på måndagmorgon iaf, är i valet och kvalet som att härma bilden jag visade för nån vecka sen. eller köra safe och spara på det lilla hår jag har? får se, får se..

1 kommentar:

  1. Den vid korsvägen eller? vem ska du gå till? hoppas du får någon bra, jag har vart där två gånger och fått en som inte var så jätte bra en gång men andra gången fick jag en som var jätte duktig! Hoppas du har tur att få någon av dom bra!

    SvaraRadera