du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

onsdag 20 maj 2009

badaam

en dag kvar, sen är jag ledig i fyra dagar, FYRA dagar! minns inte när detta hände senast, haha.

var och tränade med fredrik igår, det kändes bra. ska verkligen försöka att komma igång med rutinen..

igår på jobbet gjorde jag bort mig på 100 gånger, var så nervös bara för att jag fick sitta med en annan tjej.. men det ordnade upp sig tillslut. och idag är det sista dagen på skandia, hur gott är inte det?

dags att göra frukost, lunch och ta på sig. jag är för övrigt superduktig på att ta med mig lunchlåda till jobbet, tänk alla pengar jag sparar haha.

vet ni vem kvantums nya butikschef är? det vet jag!

1 kommentar: