du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

söndag 17 maj 2009

this ain't love, baby

och här sitter jag en lördagskväll, eller natt. och är helt slut! vilken lång vecka det har vart.

igår kväll så sågs änglar och demoner på bio med fredrik, innan dess var det pasta + som gällde. en mysig fredag helt enkelt på tu man hand :) och filmen var bra, dock är alltid böckerna bättre, men iaf, se den!

lördagmorgon. ställa klockan som vanligt. upp och jobba på ica. och vet ni hur tråkigt det var? jag känner verkligen att jag har gjort mitt där nu när jag har vart på forex ett par veckor. som btw går kalas, chefen tyckte det var dags för egen kassa snart, hoppas hon inte glömmer det tills nästa vecka..
efter jobbet så uppstod lite förvirring som löstes med att åka hem till mamma och få lite mat. efter dividerande med världens bästa igor så kom vi äntligen på bussen till stan. där väntade mirjam, sanna (äntligen!!!), charlotte och malin för ännu en biokväll :) vi såg the reader. inte min typ av smak så tänker inte rekommendera den, haha. men man kan inte gilla allt!

idag efter jobbet fick jag ett sånt riktigt blodsockerfall som jag inte haft på länge. när jag inte har ätit tillräckligt så blir jag uberkänslig och lipar för allting, och så var det idag. satt på stenungsunds station och kände mig ensamast och sorgligast i hela världen.. hatar när det blir så för tankarna vandrar för lätt åt fel håll då. kan liknas vid en ångestattack typ. tror det var ett par spänningar som behövde komma ut och visst kändes det bättre efter, fast det beror nog på att jag åkte upp till mamma. att jag sedan tog en promenad till bussen med ljuv musik i öronen gjorde sitt också. och självklart att få lite alone time med igor på bussen, trots att jag var tvungen att vadet är förlorat sedan flera månader..

jag undrar om det är ömsesidigt,
att du också ibalnd önskar att man kunde välja hur man känner?

dags för sängen snart, ska ställa klockan på 8 imon för att få klart arbetet som ska vara inlämnat imon.

här kunde jag skriva 100 rader som vad som är felet men jag väljer en enda.
bete dig för helvete, bete DIG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar