du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

lördag 23 maj 2009

i love you, say it twice

HEJ.

har äntligen fått kollat gossip finalen, och äntligen äntligen äntligen blev det blair och chuck! då fick jag gåshud, haha. vilken säsong det kommer bli till hösten, längtar redan. ska ta upp min och igors glömda rutin att se dom tillsammans igen också :)

igår var det galej hos frida med vin och räkor. mycket mysigt och uppskattat. sedan blev det HK och det var lika kul denna kväll måste jag säga. jag och jenny stannade där medan kajs och frida drog till harryyys. träffade anders, har saknat han! tänkt o ringa han hela veckan, lite komiskt att han var där. och jessi var med där med söta charlotte som var på så bra humör att man nästan blev avundsjuk ;) och så träffade jag lillasyster sennewald, alltid lika uppskattat! och där går valsen som vanligt "jag saknar er, hälsa hem, hur mår ni?" typ tusenfrågor, haha. hon är så söt emelie. och igor var där en sväng efter jobbet, me like alot. det finns nämligen ingen roligare att dansa med :) sen var det dags att åka hem när världens bästa taxi stod på utsidan. han var så fin att jag följde med han hem direkt ;) sov för första gången i bastuhuset hos familjen börjesson och det kanske ska ges ut en eloge till fredrik som såg till att jag inte ramlade ner för stegen på kvällen, men vad vet jag? haha! fick mig en funderare imorses när jag skulle gå ner iaf, "undra hur jag löste det här igår..." ;) en gemensam frukost med mamma och pappa börjesson senare så kom även denna tjej hem. till ett tomt hus, inte lika kul.

igår var jag även på torp med mamma och frida. jag blev förälskad under denna korta stund. och inte i vad som helst. utan i de underbaraste skorna som någonsin skådats, för endast 800 kronor på bianco. i'm in love love love! köpte jag dom då? nej. och det är heartbreaking. sitter här och funderar på om jag ska undvara dessa 800 kronor i nästa månadsbudget för att köpa dom så fort pengarna kommer på måndag. saken är den att det är typ omöjligt att få in detta i den tighta budget som redan finns. så jag har alltså ett problem jag måste lösa under helgen för de där skorna kommer få mig att må så bra.. kärade ner mig i massa annat som vanligt också, en karamellklänning (=sockersöt klänning som man ser ut som en karamell i helt enkelt) på MQ , en annan på JC och halva gina butiken. tror ni jag kan lösa det i budgeten också? jag menar inget är ju omöjligt, haha.

sitter här och väntar på att min kära pappa ska komma hem från golfen så att man kan få tag på en bil och komma från detta tomma hus.
frågan är vart jag ska åka.
ICA ICA ICA ICA! varför?
för att fröken frida lindberg gör sin första "riktiga" dag i kassan så jag måste ner och handla :) funderar på att köpa en av varje av de konstigaste frukterna jag kan hitta bara för att jävlas.. har inte bestämt mig än, haha!

nej, nu får det banne mig hända något, ska sminka på mig ansiktet, känner mig inte alltför frack idag.

dock tänker jag fetdissa folk som inte kan bete sig, såna som bara är super disträa och tråkiga. inte coolt. kontrollfreak.

hoppas ni har en fantastisk helg kära vänner. och hjälp mig hålla tummarna för fia som idag skriver en super svår tenta, tänker på dig hjärtat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar