du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

måndag 25 maj 2009

i need you right in front of me

det har vart mycket kursivt inombords det sista.
och det där med P förstås en aning mer faktiskt, men bara en aning. let's get togheter baby.
ni har väl hört milow's ayo technology? jisses vad bra den är.

lite mer om helgen då. fredags updaten finns ju redan, och lördag var härlig den med. åkte ut till frida och jenny efter att jag hälsat på min guldklimp på ica. kändes lite konstigt att hon stod på den sidan och jag som kund, haha. sedan då till jenny och frida där vi körde tjörn runt bort till sofia och hämtade taxfree katalogen, det är nära nu. sedan till rönnängs brygga och sen hem och laga urgod mat som avnjöts med ett glas vitt på balkongen. sen droppade folk in på förfest, koffe gånger två plus anton, biffen med alex och johannes och sedan hittade mina två dit också :) sedan blev det HK. igen. två dagars, vad hände där? men det var skoj, dock fick jag en lättare ångest attack under kvällen men man är väl inte mer än männska? en onödig kommentar i samband med en hög olust känsla fick det att slå över för en sekund. men kajsas bubbel på bryggan en sen lördagsnatt hjälpte till med både fyllan och tankarna, haha.
söndagen var inte lika het. men så kan det vara!

nu kommer fredrik :)

sov så gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar