du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

fredag 8 maj 2009

fröken omöjlig

svar anonym: absolut inte, har dock ingen tid längre. men jag ska försöka.

har lite sovmorgon idag, börjar inte förens 10.40:) fick min riktiga fadder igår, hon har vart sjuk hela veckan. vi klicka direkt, hur gott som helst! eliza heter hon och är 87a :) forex bjuder på lunch för mig och min fadder en dag så idag ska vi ut ock käka. trivs verkligen hur bra som helst! och vet ni vad? i onsdags när jag jobbade skandia slog jag mitt personliga rekord, 13 på en kväll, var så gott va!!!

igår var fredrik, joel och igor här och kolla hockeyn. skönt att träffa igor igen, har inte sett han sen i söndags typ, det håller inte! han kanske har fått napp här i stan under sommarn också, ni kan väl hjälpa mig att hålla tummarna?

hur kommer det sig att man mellan gångerna glömmer bort den oattraktiva FD? gårdagens irritation satte sig som vanligt i drömmarna, vilket får mig på dåligt humör så fort jag vaknar. och det dåliga humöret drar ofta med sig de extremt töntiga egenskaperna som att bli trotsig och att tänka i fel banor. trots att jag vet detta så kan jag inte stoppa det.
så idag spyr jag åt din dubbelmoral.

och vad händer med vädret? jag hatar detta regn som bara förstör.
denna fascination förstör mer än vad du tror.

tänkte avsluta lite positivt. har ni sett body shops sommarkatalog? det gillar jag!
och så saknar jag min mamma, att bara få lätta sitt hjärta, hon är alltid så klok. blir ännu ett mission till helgen att hinna detta.

och hey, det är ju fredag idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar