du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

måndag 11 maj 2009

ändrade rutiner

ni vet, jag säger ju alltid att jag älskar att plugga? det är jag ännu mer säker på nu efter en vecka med mer än 40 timmar på schemat. det är superskoj på forex och har lärt mig massa nytt men jag hinner banne mig inte göra något längre känns det som :P och eftersom skandia håller på så blir det minst två dagar i veckan med tolv timmars pass vilket känns i både kropp och knopp. men det är bara så ett par veckor till så jag hoppas ni har överseende :)

idag hade vi månadsmöte efter jobbet så jag kom precis hem. är supertrött och ska lägga mig och sova alldeles strax.. men vad hände i helgen då?
i fredags möttes jag av rökor, vitt vin och tända ljus efter jobbet. mysmysmys! på lördag så drog jag, fredrik och rickard ner till gymmet och sedan upp till stenungsund. där mötte jag upp jenny, vi käkade gott på ti amo och sedan lite GS hemma innan vi åkte till tessan och kajsa. på schemat stod HK och det var bra! har aldrig haft så skoj där, berodde nog på att jenny var så taggad, älskar att se henne så. jag, jenny och fredrik sov hos pappa och linda hade skrivit små söta lappar i hela huset, haha. "välkommen hem", "här är nta tandborstar" osv.

igår var vi inte jättefracka men vi kom upp till slut, fick med mig mamma till torget när fredrik och jenny åkt hem. sedan middag hos pappa och sen äntligen hem fredrik.

dagen har gått så fort att det är sjukt! trivs så grymt bra med min fadder eliza, och har fått sitta i kassan nästan hela dagen :)

har ni saknat det kursiva?
att gå från det som har vart det senaste dryga året till att ställa om helt skapar självklart friktion. sen har jag en del att jobba med hos mig själv, den gröna fröken jätte omöjlig visar sig ibland, men det kan bara bli bättre. och självklart blir det ibland förvirrande och väldigt bubbligt inom en när man helt plötsligt får känna allt det där på riktigt och slippa hålla tillbaka.
ibland så kan förhållande dynamiken ge en en käftsmäll, men det hör väl till, och så länge man pratar om hur man känner så behöver det inte bli så blodigt.

och trots den grymma vänskap som finns så tacklar fröken svår känslor av nervositet och kvävrädsla (ni vet när man vill skicka 18 sms om dagen med innehåll i liknande av "saknar dig" eller "tänker på dig") numera dagligen eftersom mr B nu är hennes. men det hör också till :)




2 kommentarer:

  1. kul :) jag hade det pa kann anda harifran!

    SvaraRadera
  2. Grattis o kram till Er båda!/L+L

    SvaraRadera