du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

onsdag 27 maj 2009

snurriga gatan

telefonen ringer.
"har du slutat hos oss?"
nej svarar jag, gör min sista schemanlagdalördag denna vecka..
"okej, vill du jobba vecka 23?"
och vem är jag att tacka nej till 100 % OB när jag knappt jobbar nåt i juni alls? så det blir en extra tusing till julilönen som kommer vara skral..

och idag är det min lediga dag! härligt. har gått romenad, gjort god frukost och kollat ett par avsnitt av grey's. detta studentliv har jag saknat.. men bara tre jobbdagar kvar sen är jag typ (förutom lördag v23 då) ledig i 3 veckor, med en tenta och två inlämningar under första veckan. sen magaluf och sen midsommar. vilken start på sommaren!

imon blir det egen kassa på forex med, kommer vara så överdrivet nogrann så alla kommer tycka att jag är super långsam men så får det vara, haha. det är verkligen super på det stället, mycket tack vare eliza som är den bästa faddern nånsin.

idag ska jag shoppa. har nästan bestämt mig för att köpa skorna på bianco, det skulle ju bara fattas att dom inte finns kvar.. men om dom inte gör det så har jag ju sparat 800 spänn vilket inte är fy skam heller ;) ska även hinna till banken, hämta mitt pass och luncha med min bästa vän som är mitt inne i tentaplugget.

frida gjorde sin första kväll på kvantum igår, som tur var jobbade grendal som är superb så det hade gått jättebra! :)

nej, nu ska jag hitta dagens outfit som gör det lätt att testa bikinis. fast egentligen, är det nånsin lätt att testa bikinis? typ ångest redan nu.. men det går åt rätt håll, tränade igår, funderar på att gå dit ikväll och imon efter jobbet. tack fredrik och jenny för inspirationen ;)

min nya powerfavorit:
basic element - touch you right now
den hamnar på magalufspelistan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar