du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

måndag 4 maj 2009

torsdag,fredag,lördag,söndag,måndag...

vart tar dagarna vägen?
får köra en snabbrepris.

torsdag: picknick med mina tre favoritkillar, cortegé med dom bästa, förfest och sedan nya parken. lovley day.
fredag: bagrus som hette duga, sov till 11, vad hände där? men jag och min fina kom upp tillslut och efter ett par timmar var hela gänget samlat i slottskogen. mysig dag som slutade med middag hemma och jag och fredrik slockna i soffan vid tio typ. han är inte van vid detta, typ 70 ggr fick jag höra att man inte kunde spendera en fredagskväll på det viset. ska han säga som somna först, haha!
lördag: jobb jobb jobb. en riktig skitbörjan, hittade inte dit som jag skulla dema, slutade med att jag fick åka taxi en bit. då var jag sur. men fredrik och rickard gjorde min dag när dom kom och överraskade-hämtade mig, kom till ICA i tid och spenderade kvällen där med TG :) efteråt blev det skräckis med igor, frida och hennes kompis. spontant och mysigt! natten bjöd på svarta och gröna drömmar..
söndag: ledig, så gott! slappade mest hemma hos mamma och efter sushi, middag och täcken i vardagsrummet så körde jag, fredrik och joel mot stan igen. igor var hemma, lindad runt lillfingret ;)

måndag, nytt jobb, SPÄNNANDE! dock tokmycket att lära sig.. men det kommer bli bra :) ska ju jobba heltid nu i maj så kommer vara en fena i juni sen. fick mitt sommarschema med, ledig nästan varje helg hela sommarn, plus v33 och 34 innan skolan börjar, hur bra som helst! trivdes i min pennkjol, kortärmad skjorta och scarf ;) mycket är sekretessstäplat men låt mig säga såhär, jag är fascinerad! efter forex blev det skandia, det gäller att ligga i. och vet ni vad? det gick mycket bra ikväll! våran grupp vann i april (priset är en biokväll tillsammans), jag hade nästbäst statistik på de tre sista eventen plus att jag bokade dubbelt så mycket som jag brukar idag. dock kom jag och susanna typ 4a i kvällens tävling men ändå :)
och nu är jag hemma, har slängt ihop en paj för att ha mat till jobbet imon och äntligen fått diskat helgen disk.. dock är klädhögen kvar i hallen, jag orkar bara inte.

mr B är i stockholm på mteallica som äntligen blev av ;) dom ska köra hem efteråt så ska snart börja övertalningen om att han styr bilen mot rosensköldsgatan när dom är hemma. konstigt hur fort man vänjer sig, men inte mig emot.

har säkert missat en massa men börjar bli sjukt trött, dags att sova. men min säng ser så himla stor ut idag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar