du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

onsdag 27 maj 2009

några karameller

mitt mission idag var att hitta en bikini. men det var tamejfan blommor och prickar på varenda en och det vill jag inte ha. så det blev ingen bikini. jag testade min gamla hemma och visst funkar dom igen för jag hittade massa annat att lägga pengar på ;) dock inga skor. dom var superslut i min storlek. och självklart skulle det inte komma in fler bruna, bara svarta. men som sagt, där spara jag 800. men iallafall, en härlig ledig dag där jag fick gjort massa nytta, umgås med min bästa igor, slösa pengar och tillsist träffa jenny och frida en sväng på stan. är superduper trött nu så ska snart sova för imon väntar jobbet igen. och vet ni vad det bästa är? när jag kom hem hade jag även fått mina hm kläder som jag beställde för några dagar sen :)

några bilder blir det allt! ni får ta hänsyn till kvalitén..





1. lite bas tröjor och klänningar från HM
2. en röd sommarklänning och ett vitt nattlinne från HM
3. också lite bas grejer, två linnen och en kjol från gina och MQ
4. en tunika och en randig tröja från gina
5. en rosa karamell från vila
6. en rosa karamell från MQ

kanske inte bäst att köpa två lika rosa klänningar men jag kunde inte motstå. och en rosa sommar låter alldeles förträffligt!

sov gott kära vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar