du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

torsdag 21 maj 2009

urmysigt

ikväll blir det tacos med liza och jenny, urmysigt!
imon blir det vin och räkor hemma hos frida, urmysigt!
på lördag blir det tjejkväll hos ganemyr med magalufgänget, urmysigt!
vilken lovley helg, me like alot. plus att jag är ledig hela dagarna och kan umgås med familj, pojkvän och vänner. det är urmysigt!

har vart på stan idag och lunchat med fredrik och igor. åt god sallad och avslutade med en stoooor bit kärleksmums och varm choklad. fredrik hade sina nya kläder som han fick i present idag. han var (eller är, han sitter ju här i samma kläder) såå fin, så det lyckades vi med när vi köpte detta. ni vet ibland kan man se ett par på stan där man tänker "jisses, hur kan en sån tjej/kille få en sådan fin kille/tjej." så kände jag mig idag, haha.

nu ska jag bege mig mot bubblan, kanske hörs vi i helgen, kanske inte. så ha en toppenhelg, det har jag tänkt att ha :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar