du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

måndag 18 maj 2009

när det regnar

godmorgongodmorgon!

vet ni hur duktig jag var igår? jag fick klart mitt arbete. jag tvättade all tvätt (ett tips, vänta inte tills det blir för mycket..), diskade, städade ordentligt med dammsugning och tvättade golven. och vips så var min lägenhet ett hem igen! sen hälsade mamma och min guldklimp på en liten stund. sen kom fredrik den fina, vi käkade lite, igor tittade in och lämnade hans extra nyckel. han tyckte jag skulle ha den ;) sedan åkte vi och storhandlade, blev dyrt som vanligt. blir ingen mer mat på ett par veckor, haha. och sedan äntligen hem och kolla film i soffan med världens bästa fredrik.
en riktig fixar dag!

idag är det jobb, både forex oxh skandia. och jag längtar redan till sängen ikväll, är supertrött.
vi ha ha en övning på forex idag, är faktiskt lite nervös..

och min syster har ändrat sitt gymansieval. tänk om det blir så att hon ska gå i stan? då kommer det bli lättare att hitta på massa mysigt tillsammans :)

och den kommade helgen börjar redan planeras upp med filmkväll, tacokväll och vin/drinkkväll med magaluf gänget. mycket bättre blir det inte!

hoppas ni får en toppen dag:)

1 kommentar:

  1. det hade vart mysigt. men tyvärr ligger skolan jag sökt på i uddevalla :( /ff

    SvaraRadera