du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

fredag 19 juni 2009

den svenska midsommaren

glad midsommar på er allesammans!

igår hade jag och mr b en mysig dag på stan där vi gick en himla massa för att leta efter en tapetaffär. vi hitta ingen, haha. så vi gick och käkade och åkte sedan hem och beställde biljetter till terminator salvation till kvällen. igor kom förbi en sväng som ännu en gång hade glömt sin nyckel, tur att han har gett den till mig :P han hade köpt värsta mega spelarn till helgen.

filmen sedan var bra, liiite mycket pang pang för min smak men den var cool.
efter många om och men och en del sura miner (dom stod jag mest för) så bestämde vi oss om helgen. vi drar till lysekil precis som igor och co :) trots att vädret inte är det bästa idag så hoppas jag på en toppenhelg med folk man tycker om i jens husbil. mysigt!

vad ska ni andra göra idag? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar