du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

måndag 22 juni 2009

for fuck sake!

fan vilken pissdag. kände mig helt lost när jag kom till jobbet, var så sjukt mycket att göra att jag hade gråten i halsen hela tiden. hade ett konstigt magont som var oro eller ånger, kan inte bestämma mig. men, sen så kom min underbara pappa in och lämnade mitt nya simkort, han bara dök upp sådär! han är så fantastik, åkte in till stan bara för att lämna det. så efter det kändes det blir bättre. sen ringde jag ett samtal från jobbet, fick inget svar men lämnade ett medelande.. avgörnade ögonblick? inte alls.. skulle slutat vid fem men kom inte iväg förens strax innan sju p.g.a. kaoset så hoppas gymmet eftersom jag var döhungrig och med tanke på det lämnade medelandet.. tog en promenad hem där jag hann måla upp flera rosa drömmar i huvudet bara för att bli besviken när jag kom hem. att jag aldrig lär mig.
satte i simkortet i mobilen, fick igång den, den började pipa och så slog jag numret till mamma för att få prata lite. vet ni vad telefonhelvetet säger i mitt öra? du har inte behörighet att ringa från detta simkort.. förbannat.. fick mejlat papps som ringde upp och han sa att det troligen var nåt fel med spärrningen, att den fortfarande ligger kvar. så har fortfarande ingen mobil, eller jag kan ta emot sms och samtal så ring bara men kan inte ringa till någon. får hoppas detta löser sig under morgondagen! så igor, ring mig! och fia, hur gick första dagen på jobbet??
imon ska jag även träffa liza :D och börja tidigare på jobbet p.g.a sjukdom.. men, pengar är pengar. fick även besökt banken idag för att tömma mitt konto eftersom jag inte har fått något nytt kort än. får hoppas det kommer snart!

min kväll?
nian is the shit, haha. lägg på lite chips och choklad på det med så blir det ju knappats bättre ;)

1 kommentar: