du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

torsdag 4 juni 2009

D som i dumbom?

så gott att det snart är över.. ett förbannat D, så illa..

okej, tentan gick bra, klart ett godkänt iaf, så nu släpper jag den. jag trodde jag skulle få se tre godbitar idag, men hann bara se jenny en snabb snabbis och frida skulle jobba. men fick lite guldtid med bästis iaf :) det suger att han ska jobba i bubblan hela sommarn och inte i stan.
och så fick jag shoppat med. ajajaj.. men alla behöver en svart bikini eller hur? basic liksom! och sommarskor var jag tvungen att köpa, mina flipflop har ju gått sönder. och dom var superfina, svarta mellan gladiator, inte för mycket remar. och ett par saker till som var lite onödiga men dom var fina. det är tur att man har tre jobb!

sov så gott på bussen idag va, det är det enda jag saknar med att pendla, haha. men när jag klev av bussen hemma idag så kände jag att det är himla gott att jag slipper pendla till bubblan hela sommaren. det hade inte vart kul. åkte även till jobbet på vägen hem för att växla pengar till mig och jenny. tjena, euron hade gått upp med 20 öre idag, ligger skam på över 11. typ 11,14 tror jag. illa. så jag väntar tills imon för att se om det bara var en säkerhet mot krisen i lettland (för det var det väl? LVL valutan iaf, haha..). så hoppas den går ner lite iaf! blir en dyr resa det här. men det är det värt. ska bli så skönt att bara få koppla bort skolan och jobbet en vecka. men jag kommer sakna mr b.

dags att börja plugga igen, är så omotiverad. ovanligt va?

ps. har ni sett hur fin min guldklimp var igår? kolla in!

1 kommentar:

  1. Åh lite shopping är aldrig fel, vart skulle du jobba isommar sandra? :)

    SvaraRadera