du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

fredag 26 juni 2009

leka och ha kul

god morgon!

torsdagen är passerad och visst mår jag bättre, på alla plan! halsen börjar ge med sig och jag har kommit in i det där sköna stadiet när man inser att man kan göra precis vad man vill, utan att ta hänsyn till någon. det finns ingenting som jag inte kan hämta mig ifrån och se ljuset i :) har även bevisat något för mig själv, och jag kan inte annat än le..

igår på jobbet gick det bra, ska jobba idag med, börja tidigare och sluta senare, är det kaos på varenda arbetsplats man kommer till? haha. sedan springa bort till ullevi för att kolla matchen, missar första 10 men så kan det vara. vad kul det ska bli att se berg, elm och toivonen live :D här snackar vi ögongodis.

är uppe tidigt eftersom jag måste packa, betala räkningar och uppdatera mig själv lite. funderar på hur jag ska lösa frukosten eftersom jag fortfarande inte handlat, detta är så illa. åt sushi till lunch igår, funderar på repris idag, är så förbannat gott! och blev en middag på parken med fredrik efter jobbet och sedan åkte vi halva stan runt för att leta efter transformers ettan eftersom vi ska se tvåan nästa vecka. somnade dock på slutet så vet fortfarande inte hur den slutar. hoppas på en tillbaka blick i tvåan, haha.

hoppas på sol hela helgen nu när jag är ledig så att man kan åka ut med båten och bara ha det gott liksom :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar