du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

måndag 8 juni 2009

tråkigt att packa

jag brukar älska att packa och planera men idag är det bara tråkigt. känner mig allmänt hängig. får hoppas detta blir bättre när jag träffar mina donnor senare. ska ringa och väcka igor snart också, vi ska luncha innan vi åker hem till bubblan :) för så är det, ska hem till mamma och käka och säga hejdå och få lite förordningar (ska bara vara borta en vecka men så är det med min älskade mamms).

det jobbigaste är att bestämma vad man ska flyga i! vi kommer landa vid lunchtid nere i spanien när det är supervarmt och då vill man inte komma med långbyxor och grejer. fast jag fryser alltid så grymt mycket på planet så måste ju ha nåt varmt. gud vilka problem, haha.

nu rang pappa och och bekräftade en grej jag har funderat på länge, dom ändrade visst slutet på ängalr och demonen filmen! jag visste det.. var längesedan jag läste boken och tänkte att jag kanske kom ihåg fel men så vart det ej. men filmen är bra iaf!

nej nu måst jag göra något, blir tokig av att bara sitta här.

1 kommentar: