du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

onsdag 17 juni 2009

tråkigt värre

när kommer denna eviga ensamhets- och tomhetskänsla försvinna?

jag har så tråkigt va.. mr b har vart borta för länge. jag funderade på lite surprise men tappade lusten. känns som att jag bara har ätit ätit ätit hela dagen. efter magaluf så la vi nog på oss typ 5 kilo allihopa ovh jag bara fortsätter i samma tempo. illa. men jag orkar inte ta tag i det.
fy, jag känner mig heldepp...

pratade dock med papps förut, han är världens bästa :) han frågade hur det såg ut på ncc (där mr b jobbar) eftersom dom ännu en gång letade folk. så han ville kolla med fredrik först. jag är så lyckligt lottad som har en pappa och en mamma som ställer upp på alla sätt, spelar ingen roll vad det är :)

lyxfällan nu, alltid lika intressant!

skiter snart fullständigt i midsommar, så tråkigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar