du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

måndag 29 juni 2009

moral och etik?

jag sitter här och blir moraluppläxad. egoistisk är jag tydligen. eftersom jag inte bryr mig.
som att jag inte har annat att tänka på. sånt som jag faktiskt bryr mig om.
det är inte mitt ansvar och det står jag fast vid.

alltså det har vart så varmt på jobbet idag. jisses! men dagen flög förbi, ganska skönt. lyckades spendera några hundralappar på smink och hårgrejer efter jobbet och gick sedan hem. trodde jag skulle svettas ihjäl. kom hem, såg avin från nelly.se i brevlådan så det var bara att gå ut igen och gå bort till landala och hämta paketet. kunde inte hålla mig! svimmade nästan när jag kom hem och svettades sisådär 3 liter kanske men det var det värt.. ska lägga upp bilder på grejerna senare tänkte jag precis skriva men ajajaj, giss avem som inte har någon kamera? just det.. jävla sviiiin..

fick lagat lite mat och har ätit upp resten av den smälta chokladen som igor lämnade igår. sitter här och njuter av tanken att jag är ledig imon, så underbart! :)

(jisses! det där tar jag inte ens utav dig.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar