du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

måndag 8 juni 2009

bye bye svedala

sådär, färdigpackad och påklädd. på mindre än en timme, bra jobbat!
fixat naglarna, pratat med jenny och skapat magalufspellistan :)

tröttheten börjar komma över mig, hade vart himla fint med en liten powernap senare.. får se på detta.

så dags för ett hejdå, tvivlar på att jag kommer lägga ner tid eller pengar på att sitta vid datorn så ni får ha det så bra allesammans så hörs vi nästa vecka!
jag kommer sakna fredrik. jag kommer sakna att inte prata med mamma och fia i tele varje dag. jag kommer sakna min bästis.
men en vecka går oftast alldeles för snabbt så vips är man hemma igen.
planet lyfter ju inte förens tidigt imon morra men donnorna och jag ska spendera kvällen hos frida och sedan åka därirfån till landvetter. visst ger landbetter en alltid en sådan konstig känsla? det tycker jag iaf. när man kommer dit så känns det som att man var där igår liksom, haha.. men det värsta som finns är att lämna av folk och inte få åka själv :P

hjärtat, hoppas du får en underbar vecka over there i NY med din prins, det förtjänar ni! jag är så avis!

om ni bara visste vad detta betyder och innebär för mig,
it's on.

hejdå sverige!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar