du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

tisdag 2 juni 2009

on top of the world

när jag drömmer som jag gör inatt så undrar jag vad det är för fel på mig, vad är det som ligger och trycker som inte bearbetas? så jävla jobbigt rent ut sagt. att vakna med en sån ångest som nästan får mig att börja gråta och jag ligger och hoppas av hela mitt hjärta att inte vakna i samma rum som jag drömt om innan jag vågar öppna ögonen. var tvungen att ringa fredrik bara för att höra hans röst för att bli lugn, att det bara hade vart på låtsas.

godmorgon iallafall, min puls börjar lägga sig.

håret igår blev bra, så skönt att bli av med utväxten och vara helljus igen. frisyren blev densamma, dock med lite snelugg som man kan kamma ut på olika sätt så det känns kanon. alltid kul med lite nytt iaf :) tjejen som hette Lina var jätteduktig, dock var de tvugna att dubbelkolla med sin lärare hela tiden så jag fick sitta där i typ fyra timmar. och 390 spänn var ju nästan som hittat!
sedan blev det plugg men skam vad omotiverad jag är.. får hoppas på det bästa under denna vecka. hann sitta en stund på balkongen med, underbart! ska bli så gott med magaluf värmen.

när jag sedan kom hem till mr B så hade han köpt superfina röda rosor plus mitt favoritgodis, geisha och blåa chips. en helmysig enmånadskväll hade vi :) han är världens bästa min mr b.

tror jag har fått virus på min data hemma, fick panik igår och bara stängde av den så ska undersöka detta närmare. och tror ni att jag har använt mina fina present och säkerhetskopierat? nope, självklart inte. håll tummarna för mig.. är inte bra med tanke på allt jag måste skriva i helgen.

hoppas ni har en toppendag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar