du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

onsdag 3 juni 2009

back to reality

jag har haft ett par härliga student dagar där jag suttit på balkongen och pluggat och halvsovit titt som tätt. men inte idag inte, nej idag ska jag jobba, så tillbaks till verkligheten bara sådär. men det ska bli lite intressant, chef-mimmi har gått på mammaledighet så ann som anställde mig bestämmer nu.. måste bli bättre på merförsäljningen och bankgrejerna idag, har vart lite lat med det.

imon ska jag till bubblan en stund och skriva tenta, sedan träffa frida en stund, har vart på tok för lite det sista! sedan sätta igång med det arbete som ska vara inne på söndag, måste erkänna att jag har lite ångest för det.. kul helg liksom. hoppas jag och mr b kan klämma in terminator nånkväll, hade vart himla kul att se den!

dags att börja dagen på riktigt tror jag.
hoppas ni mår bra allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar