du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

fredag 10 april 2009

you're like perfection

hej alla glada!

solen skiner, jag är ledig och carsten och fredrik jobbar utomhus medan jag kan lata mig i solen och kolla på. är inte det en långfredag så säg? :)

som ni säkert har förstått så har jag alltså fått ett nytt jobb på forex inne i stan vilket betyder att jag har sagt upp mig på ica och slipper pendla hela sommaren. HUR GOTT SOM HELST! MB var hur trevlig som helst när jag sa upp mig och jag fick välja hur många lördagar till jag ville jobba så min sista lördag blir v22 och jag tror att forex drar igång v26 så fick ett par veckor ledigt på köpet vilket är underbart. minns inte när det hände senast. ni kommer att hitta mig i forexkontoret som ligger mitt på avenyn :)

har jobbat typ 8 dagar i streck nu, vilket känns idag, är supertrött. kvällen igår bidrar väl till detta med. harry's invigdes med en massa gott folk. förfest hos bella med henne, frida, FRALLAN!!!, santos, therese och niklas. kom dit ganska sent eftersom jag jobbat men sedan begav vi oss neråt där de flesta från bubblan befann sig. ett helt okej ställe som kan bli riktigt bra så det känns kul att HK har fått lite konkurrens. hemfärden tog dock flera timmar av olika skäl. varfär glömmer man alltid hur jobbigt det är att köra? men kom hem tillslut och stupade i säng.
och så måste jag ge mig själv en eloge. jag var SÅ duktig igår! fortfarande små små tankar som smyger sig på men det blir bara bättre måste jag säga. och jag lyckades galant med andra saker. heja sandra, heja! :) och som bella sa, nästa gång blir det stan!

hoppas på att igor kommer snart och fikar med mig så kan vi se när CK och fredrik jobbar, haha :)

glad påsk allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar