du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

fredag 3 april 2009

idag är jag sur

idag har jag haft en tråkig känsla hela dagen, ni vet att man bara inte känner för att göra nånting men ändå stod det massa på schemat. först tvätt, sen en urlöjlig intervju och sen jobb. en trist dag alltså. dock förgyllde fredrik och igor den under några timmar. jag älskar att umgås med dessa två, är överlycklig att dom har hittat varandra så bra. dom är mina bästaste bästa killar och så ska det förbli. nog för att dom kör med koder och lite väl killiga saker ibland men det är oftast charmigt, haha. jag hoppas ni vet att jag är superglad att jag har er!

tror jag vet varför jag är lite nere, det där med maten har slått mig nu, de sista dagarna har vart riktigt jobbiga. men, 12 av 14 avklarade! sen så är fia för långt borta, jag har inte sett henne på över två månader. TVÅ MÅNADER!! jag längtar ihjäl mig tills hon kommer i april, och om inte hon kommer i maj så ska jag åka upp då, tänker inte leva med det här att ses var tredje månad. jag saknar henne som attan. även saknaden av liza gör sig påmind, vi som brukar tjöta varje dag har inte längre tid eller vett till mer än nåt samtal i veckan. ska verkligen ta atg i detta för såhär ska det inte fortsätta. även om jag vet att det kan gå två veckor utan att vi pratar eller ses så är allt som vanligt när vi väl gör det men vill inte ha det så.
och tankarna om sommarn börjar bli jättejobbigt, jag hatar att inte veta..

men jag antar att man inte kan vara glad jämt?

nu till nåt roligare..
MAGALUF ÄR BOKAT! 9 juni åker jag, jenny, sofia, frida, lisa och gerda till HLG vista sol. det är så skönt att ha något att se fram emot och vilket tjejgäng sen, det kan ju inte bli annat än succé :) speciellt kul att jenny ska med eftersom hon inte var med på cypern. kommer bli helt underbart!
ni ska få en närmare beskrivning snart..

ska läsa ikapp lite bloggar tänkte jag, hoppas ni har en bättre kväll än mig. eller bättre helg. jobb ikväll, jobb 10-22 imon och jobb söndag. men det känns lite bättre när man vet att pengarna kommer gå till magaluuuuuuf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar