du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

onsdag 22 april 2009

21, the new thing

för det första, tack för alla gratulationer igår, ännu en sak jag gillar med b-day, min tysta telefon vaknar till liv och piper hela dagen, haha :)

på eftermiddagen blev det lite kalas :) fick min efterlängtade tv-bänk, en kjol, smink och en stavmixer av mamma och co. utav min morbror fick jag nåt så otippat men sjukt bra som rikskuponger! det fungerar ju på varje lunchrestaurang överallt, vilket är guld. och utav mina tre favoritkillar så fick jag en extern hårddisk. snacka om att slå huvudet på spiken! har tjajat otaliga gånger om detta med igor om att jag måste köpa en men det har aldrig blivit av för jag tycker det är för mycket pengar för något som inte man kan ha på sig ;) så nu har jag en svart slimmad med 500 gb minne. tack tack tack! :)

när de andra sedan hade gått så skulle snickarn hjälpa mig att sätta ihop min fina tv-bänk från jysk. men, det fanns ingen instruktionsbok. ajajaj. detta ledde till att det tog ganska lång tid och vi gav ifrån oss många suckar.. men det gick tillslut! han är så duktig min fredrik :) även om han kallade mig byggare bob under hela kvällen (bob=blond och blåst).. sedan var det hell's kitchen premiär, som jag längtat! men var helt slut, så somnade efter en kvart efter att fredrik fått en välförtjänt massage som tack för hjälpen.

eller såhär.
jag: mamma, kolla vilket fint kort jag fick på posten av fia idag!
mamma: åh, hon är så gullig! började du gråta då?
jag: ja..
jag, förusägbar? haha.

men det bästa är att det inte är över, för på fredag blir det tårta med förfest, en liten minifödelsedag igen :)

nu ska jag äta lite, diska en massa och möblera om lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar