du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

onsdag 15 april 2009

vibrationsringar och grav-test

vi kan väl börja med gårdagen? kvällen spenderades med min favorit, vi kollade tv (liten kompremiss mellan the mentalist och champions league) och jag fick lite ny musik från hans dator, det gillar vi! en glömd nyckel gjorde att jag även hade en morgontrött igor som vaknade på rosensköldgatan imorses, haha :) och inte att förglömma, han hade lyft bokhyllan från ikea heeela vägen upp till deras lägenhet på översta våningen innan han kom på att han glömt nyckeln ;) jag har sagt att jag gillar han va? trots att han välte ner mobilen i huvudet på mig inatt och gjorde sönder sin datakabel när han skulle stänga av filmen vid hans normala sovtid när en annan har sovit i ungefär tre timmar :P fick skjuts till bubblan på morgonen eftersom han skulle hämta sin nyckel, ännu fler pluspoäng till han!

mötte upp mamma och vi begav oss till trollhättan där vi har stått på mässa hela dagen. det var faktiskt skoj, blev kallad för kollega och gick med kavaj och klackar, hej min framtid ;) har dock ätit så mycket onyttigt att jag har ont i huvudet. donuts, hamburgare, korv, energidryck, kaka och glass. ingen GI här inte! men man kan inte alltid vara på topp. eller den här scenen:
gubbe i 60års åldern kommer fram till vår monter och berättar hur goda våra nötter är och frågar om vi inte kan byta lite varor på slutet (man gör tydligen så på mässor). självklart säger jag och mamma och frågar vad han har i sin monter. "jag kan erbjuda vibrationsringar och grav-test, är det något som behövs kanske? sen har jag massa skit som choklad och tuggummin med."
ni kan ju tänka er att jag och mamma skrattade att vi vek oss, min mamma är nämligen lite pryd. men så säger mamma "vad är en vibrationsring?", och vet ni vad gubben svarar? "det min vän, det är 45 minuters njutning!"
HAHA!
jag trodde jag skulle dö. och mamma skrattade ännu mer, väldigt väldigt generad. liksom 80 % av alla montrar var godis, resten var dricka och kaffe typ, så kommer han med sådana saker. men mamma packade ihop en påse med nötter till han och vi skrattade lite till. lite senare så kommer han tillbaka till oss med en påse och en brett smajl. han ger mamma påsen och tar tag i våra händer och lägger ett litet paket i våra händer och säger "här får ni tjejer, det är bättre att ha än att önska!" och går därifrån. det lilla paketet är två vibrationsringar. i påsen så ligger det lite choklad, lite menthos och cirka 50 kondomer. mamma dog nästan av skratt!

andra trevliga grejer jag har fått idag är 12 ölglas från carlsberg, 2,5 liter groggvirke i form av energidryck, massa godis och tugummin och produkter från nivea :)

så nu är jag äntligen hemma och väntar på att mitt 90210 ska bli klart så att jag kan sova sen. imon väntar en skön dag med träning, låning av böcker, fika med liza och jobb. är inte helt frisk ä, faktiskt inte frisk alls men tänkte träna bort förkylningen, måste komma bort och inviga det nya gymmet med, där ligger jag i lä jämfört med fredrik.

sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar