du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

tisdag 21 april 2009

jag hörde ingenting efter det

blablabla.
här sitter jag och skriver om lite halvdeppiga saker men så ringer igor som på beställning. och efter en stund med snack om helgens bravader, avtal och smarta unga tjejer så kan jag inte annat än le, haha! eller "hur går det där, jag kan läsa dig bättre än vad du tror". ;)

jag är lite trött på mig själv att jag aldrig kan vara nöjd, här sitter jag och har mitt på det torra på nästan alla plan och ändå så vandrar tankarna för långt bort. beror det på sms:et som kom förut eller beror det på det sms som inte kommer att komma? eller har det ingenting med det att göra alls? jag kanske bara är grå på grund av det gråa vädret. känns som att det är dags för en uppryckning iaf! och vad gör man då?
precis.
sätter på musik och löjlar sig tills man inte orkar mer. då känns det alltid bättre!

och så ska jag tänka på att mitt hjärta kommer på fredag, helt fantastiskt! fick ut några av mina aggressioner på¨telefon med henne igår, kändes alldeles underbart, och vad jag än säger så stötar hon mig och vänder det till nåt bra. och så säger hon till på skarpen, "jag blir så trött på dig!" det behövs det med! jag saknar henne varje dag.


förresten, vill ni höra nåt annat skoj?
vet ni hur många nya sommarjobbare forex anställde? 2 st!
high five!

1 kommentar:

  1. Hej Sandra. Ett stort GRATTIS på födelsedagen. 21 är alltid ett turnummer (oavsett väder..):D. Kram Lisbeth o Leif

    SvaraRadera