du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

torsdag 16 april 2009

trots att jag inte lyssnar

o, härliga, härliga dag!

börja med en liten frukost, sedan bort till gymmet, hem och göra en super sallad och äta i sängen framför the mentalist. ni har inte missat den serien va? jag älskar simon baker, hur bra som helst. nu ska jag promenera bort till coop för att hämta mitt brev och förhoppningsvis hitta till det ekonomiska biblioteket så att jag kan börja på uppgiften som ska vara inne på måndag. god planering som vanligt ;)
jag har även ett mission. ska få med mig fredrik på body jam, haha!

fick precis sms av peter inför kvällens match.. skulle följt med men jobbar. och så jobbar jag på måndag, det är banne mig katastrof.. får se till att vara ledig till höstens derby!

väntar på att min balkong ska drypa i sol så jag kan sova en stund där ute men det blir efter mina små ärenden.
lilleman 1&2 åker till fjällen idag när det är vår här i götet. hoppas ni kommer hem hela!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar