du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

torsdag 23 april 2009

when it was good

hemma hemma hemma :) jobbet gick okej idag, gillar rutinen med trevliga samtal genom heden efteråt måste jag säga.. sedan så skulle jag testa en grej med bussen för jag får alltid stå och vänta i typ 13 minuter och det är väldigt tråkigt en vardagskväll alldeles ensam. så jag gick hem istället. och vet ni vad? jag kom hem före bussen! det ni ;)

tror jag ska ner till chalmers imon och plugga.. om jag orkar då, så lämnar det obestämt. ska iaf ställa klockan och börja plugga tidigt för att sedan fixa inför kvällen under dagen :) behöver åka till bolaget, handla tårta och lite mat (börjar bli tomt i kylen..) och städa, som vanligt. hade tänkt hinna sola en stund med.. och så hade jag behövt ett par nya skor. ska bli spännande och se vad lönen blir imorgon måste jag säga, kommer bestämma hela min månad! fixa naglar och ett minispa i duschen ska hinnas med också.

en extra tanke till min pärla idag som trivs med sin blivande lärarroll, alltid kul att höra! och till min bästis som idag har middagsdejt, men ni hörde det inte från mig ;)
och kan ni förstå att mitt hjärta kommer IMORGON? :D :D :D :D :D

jag saknar henne varje varje varje dag.





"when it was good"
fjärilar,stormar,pirr,överraskningar,omtanke,bevis,ömhet-jagäröppenförförslag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar