du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

torsdag 23 april 2009

underbara du

idag har vart en helskön dag måste jag säga. har fått pluggat, dock hann jag bara nästan halva hemtentan innan igor rang och ville luncha, och vem är jag att säga nej till han? ;) spännande lunch med glasbitar och sura servitriser men lika glada för det var vi! vi hade även serious talk, det finns nämligen vissa grejer jag oroar mig för med mina fina killar men vi kom fram till att vi skulle lösa det ;) sedan fick jag inhandlat en klänning tills imon, så nu är kontot nollat, det är så illa. men pengar imon iaf. sedan hem och sova en stund, tidig morgon ger en trött sandra på eftermiddagen. sen kom igor en snabbis och höll mig sällskap innan hans föreläsning starta, jag fick gjort lite mat och nu sitter jag här och ska iväg till jobbet.
så hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar