du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

torsdag 23 april 2009

vilken helg som väntar!

igår på jobbet så hade jag utvecklingssamtal med min chef. jag var lite nervös eftersom jag anser att det inte har gått så bra men hon var jättepositiv och tyckte jag passade utmärkt till detta jobb så det var skönt att höra.. och ville att jag skulle vara kvar till hösten och det är väl alltid något :P haha, sen hände en annan grej.. hela poolen med bokare har blivit uppdelad i 5 grupper och vi tävlar mot varandra om lite fina priser. jag hade fått för mig att jag var i grupp 5 så jag har suttit med den gruppen i två veckor nu och man kommer ju närmare varandra och pushar på liksom. men så kommer min chef igår och säger "du sandra, du är medveten om att du ingår i grupp 4 va?". då skämdes jag och dom andra skratta, haha. så idag blir det grupp 4 för min del!
men det börjar kännas bättre på skandia, jag är ju blyg som ni vet så det är jättebra träning för mig plus att alla är jättetrevliga och man börjar snacka mer och mer :)

men iaf, helgen! imon blir det utgång, på lördag ska jag få med mig igor till slottskogen och på söndag en allmän skön ledig dag. kanske inte låter så speciellt men grejen är att det typ ska bli sommarvärme hela helgen! :D älskaälskaälska.

jag fick även mina kort jag beställde hem häromdagen, så nu är min skärmvägg typ klar på ena sidan och den blev jättefin!



kanske lite svårt att se men jag är helnöjd!

nej, nu har min hemtenta lagts ut och den ska vara inne på söndag så det är bäst att få klart den idag redan.. eller iaf komma en bra bit på vägen!

1 kommentar:

  1. Åh vilken fin skärmvägg, kan du inte lägga upp fler bilder på din lägenhet? :)

    SvaraRadera