du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

måndag 20 april 2009

sockersöta läppar

hejhejhejhejhej!

idag hade det passat bra med en mysdag, bara ligga och dega hela dagen för att samla lite krafter.. men nej, det blir inget med det. måste gå ut och gå eller träna, tror det blir promenad eftersom jag inte har nått busskort och jag har faktiskt inte pengar till det så det får vänta tills på fredag, som allt annat.. och så måste jag börja plugga. har gått snart tre veckor utan att jag öppnat en bok. har ju så fruktansvärt svårt att koncentrera mig.. ska även fortsätta med mina bilder så jag får skickat in dom så att väggen blir finare :)

och hur tänker jag undrar jag? och hur tänker du? känns som att jag har hamnat i en situation som jag inte riktigt kan kontrollera och jag kan inte bestämma mig för hur jag vill att det ska fortsätta. det blir för förvirrande för mig när man får göra precis hur man vill, samtidigt som man ska behandla andra på det sätt man vill bli behandlad själv på. och jag kan inte sluta fundera på om det är värt det eller inte? för att naturlighets- och trygghetskänslan blir starkare för varje dag som går.

nu ska jag nog leta jeans som jag ska klippa till shorts!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar