du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

tisdag 7 april 2009

hyschpyschhysch!

okej, skottlossning och en död i johanneberg. vad hände där?

haft en gulddag med min guldis, vi shoppade och lunchade :) mitt köpstopp ignorerades igen, men vem orkar bry sig? jag klarar mig alltid.. fick köpt en till jacka, kunde inte låta bli. ett par byxtights (alla har dom, var tvungen att testa) och en cool tröja från monki.

fått världens bästa nyhet idag men kan inte avslöja nåt förens imon kväll för jag vill inte att det ska bli fel.. har även fått brev om att närvara på en testamente uppläsning om ett par veckor, spännande, det har jag aldrig upplevt.

lite haffigt kanske men har ingen inspiration, så är det ibland.
torsdag kan bli spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar