du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

fredag 17 april 2009

jag vill inte behålla dig längre

igår kväll var ingen höjdare på jobbet. besviken, ledsen, sjuk och trött. ingen bra kombination. hoppas verkligen att måndagen ger mig någonting för jag är inne lite av en svacka. vilket ledde till att jag tänkte be om en tjänst, vilket gjorde att jag tänkte på dig för bara en sekund, vilket ledde till jobbiga drömmar. som gör att jag vaknar med huvudvärk. ondska föder banne mig ondska.
as long as i have eyes..

men jag klarade min ekonomistyrning tenta med bravur, känns hur bra som helst! :) och solen skiner, plus att jag ska skriva kontrakt med forex idag, himla trevligt! ska även boka tid för upplärning under maj..

annars då? dagen blir nog ganska lugn, ska plugga lite och förhoppningsvis träna, är tjock i hela näsan och halsen. funderar på att våldgästa fredrik, rickard och mirjam ikväll eftersom dom lägger trall på rickards balkong. fick även ett samtal av andré igår om lördag, ska ut och fira han lite. plånboken bestämmer i vilken utsträckning för min del.. hade dock vart kul att gå t o festa, det var ganska längesedan för min del, en hel månad sen faktiskt. tänk frida, det var en hel månad sen vi hade våran galej helg, vad häner med tiden?

tyvärr vann örebro över öis igår, inte bra med tre förluster på raken, tynger nog killarna ganska mycket.. men får hoppas på en bra match på måndag!!

haha förresten, igår. tack vare mitt fin fina lokalsinne så tog det cirka två timmar att få hemlånat boken jag behövde och att hämta ut mitt brev. men det var det värt! himla mysigt att strosa i vasa med min nya blåa jacka, mina chinos och getingglasögonen:) man faller verkligen mer för göteborg för varje dag som går.

mamma och ck har hämtat båten med! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar