du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

onsdag 29 april 2009

another you

då var man tillbaks i borås! det kändes lite konstigt att gå av bussen förut, fick sätta mig på bänken för att hämta andan en sekund. för visst bär borås vissa minnen med sig! jag brukar ju smutskasta detta ställe en del men idag tänkte jag berätta om vad jag gillar/gillade med borås, när jag bodde här.

- under ett bra tag så bodde fia inte mer än 10 minuter bort, lovleylovleylovley.
- torget här är jättemysigt med massa bra affärer.
- godaste thairestaurangen nånsin.
- skolan är jättefin och känns hemma på nåt sätt..
- jag älskar medialabbet (där jag nu sitter).
- 100 bussen är bästa bussen att sova på.
- jag hittar utom några problem alls nästan vart som helst.

så visst känns det lite sorgligt att sitta här för sista gången men jag älskar allt som har att göra med göteborg så så ledsamt är det inte.

ska sätta igång och plugga nu och sedan ska jag möta upp jenny, jessica och johanna och käka lunch :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar