du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

tisdag 14 april 2009

kvävmiginte

hemma igen. en begravning är alltid en begravning, men det gick bra. världens känsligaste sandra kontrollerade sig alldeles utomordentligt och jag blir lika glad varje gång när jag upptäcker saker som jag och pappa gör likadant, haha. idag hade han även med sig golvplattor till mitt badrum, utan att jag ens bett om det! han är en riktigt pärla. det blev jättefint men behövdes ett par till så det kommer när han, linda, nicklas och malin kommer på födelsedagsfika :) pratade även om omtapetsering i söndags och han verkade inte så anti detta så förhoppnongsvis så sker det snart!

känner ni någon som har hittat sjukt intressanta kurser till nästa termin? det gör jag :D marknadsföring och konsumentbeteende i massor som komplement till den trista statistiken, det gillar jag!

nu ska jag fixa lite här hemma, har faktiskt lite inspiration, kors i taket! har även fått betalat en del av magaluf, så snart dags för nedräkning. så på med den lilla på högsta volym och gå loss på sängkläder och garderobsrensning.
har även fått mina ny tidningar, VR och cosmo. ibland är livet bra härligt!

2 kommentarer:

  1. Vet inte om jag nämnt det tidigare men din "header" är grymt cool med den texten till ;)

    SvaraRadera
  2. haha exakt.. ja vet inte ens hur många mil ja har ;) haha
    Men allting löser sig :D till slut iaf :) och skulle de inte göra de så är de bara å tänka noga då ;) haha
    hoppas du får en underbar helg :) puss

    SvaraRadera