du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

söndag 19 april 2009

förändring

nu har pappa, linda och malin vart här :) fick presentkort på ikea och ansiktsgrejer, himla bra! pappa la även klart golvet i badrummet, blev jättefint. och så fick dom med sig hyllan, skönt att bli av med den. och så blev tapetseringssnacket allvarligt! :D så vi bestämde att vi (läs pappa) ska måla på tapeten istället, och så blir det en tapetserad fondvägg där som tv:n står och troligvis inne vid sängen. och så har jag bestämt mig hur jag ska göra med skärmväggen. har provisoriskt satt upp lite svartvita kort som jag tänkte ha till en annan grej men ska istället framkalla fler och ha hela ena sidan med massa kort, och sedan lacka över så det blir jättefint. och på andra sidan så ska jag och linda måla ett marilyn motiv tror jag. jag ska även köpa nya mattor och måla om spegeln i hallen. och nu kom precis på en annan cool grej som jag ska fundera vidare på.. det kommer bli så fint :D

måste det vara buller och bang eller kan det växa fram? jag är inte lika bombsäker längre...

1 kommentar:

  1. Känner dig inte men gillar att läsa din blogg. Kan du inte lägga upp före och efter bilder på lägenheten? :) efterbilder iaf,hade vart jätte kul att se

    SvaraRadera