du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

tisdag 21 april 2009

b-day:D

21 april.
jag älskar 21 april.
jag älskar att fylla år, haha! kanske något tristare när man bor själv men skitsamma. mamma brukade alltid säga att om man har vart snäll så får man fint väder på sin dag. idag är det grått och igenmulet, men lika glad är jag för det ;)

så vad bjuder denna fab-day på? först ska jag tvätta, sedan städa lite, njuta av ett par avsnitt av the mentalist, handla, laga mat och sedan kommer mamma, CK, frida, morbror james, igor och fredrik :) ska försöka deklarera med så att det är gjort! jag får nämligen dra av lite grejer, alltid spännande..

igår kväll så var jag på ett sådant event som jag jobbar med att boka in kunder till på skandia. det var trevligt och hoppas att bokningarna kommer gå bättre efter detta! intressant och lärorikt var det, ska lusläsa de foldrarna jag fick med mig hem..

nej, äta lite innan tvättstugan kanske? mums:)

1 kommentar: