du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

tisdag 14 april 2009

sjukanmäld

har precis ringt och sjukanmält mig till skandia ikväll, kan inte sitta i telefon hela kvällen såhär. hatar att sjukanmäla sig, har nog hänt max 5 gånger under mina sex år på ICA, känner mig så dum och svag. men med näsan som rinner, feber och halsen som fastnar så fick det bli så idag.

ska ringa runt till några högskolor och fixa det sista på min ansökan, det kan nog bli ganska bra tillslut.. massa roliga marknadsförings kurser!

och så står det begravning på schemat idag med. min låtsas farmor dog för en dryg vecka sen och idag så ska jag, pappa, tony och anna-karin dit.. hon var en väldigt snäll tant och hon hann att bli gammal och har haft en kanske något ensamt liv men ett händelserikt, hon har nog vart i nästan alla land som är värda att besöka. så det känns ganska bra att få säga hejdå på riktigt. mina finaste minnen är från hennes land på somrarna och julgransplundringarna :)

jag tycker jag är trött idag men tänk på stackars fredrik som fick sätta sig på bussen vid elva igår kväll bara för att vi somna framför harry potter, haha.
kanske hinner jag se mitt datageni idag med? han ska hjälpa mig med min skrivare som jag har fått från mamma och CK :) dom skulle köpa en ny och denna har stått oanvänd länge så jag hoppas igor kan lösa det, hade vart himla praktiskt! så slipper jag mejla till pappa varje gång jag behöver ha något på papper..

nej, högskoleanmälan var det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar