du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

onsdag 29 april 2009

love lockdown

det är säkrast.

känner ni någon som är ledig hela dagen imon istället för att jobba 10-18? i do i do i do :D
tacka vet jag felbeställningar, haha.
så torsdag och fredag kommer bli helt underbart!
F: du är ju min sandra nu.

har käkat lunch med jenny och jessica, thaimat, mums! har pushat på dom att komma in till stan med, vi ska åka paddan och ha en stadstur ;)

nej, tillbaks till plugget efter en stund i solen här i soliga soliga borås (vad hände där??).

3 kommentarer:

  1. Ja men nu är det mkt bättre :) Jag färgade det i en vanlig choklad brun färg :) några paner för valborg?

    SvaraRadera
  2. Ja det blev ja men jag blir aldrig riktigt riktigt nöjd direkt när man kommit därifrån ;) Vi ska äta och så här & sen ska vi till trägårn :)

    SvaraRadera
  3. Ville bara säga hoppas du får en underbar helg :) och jag bara ÄLSKAR att läsa din blogg:) puss på dig gumman.. saknar dig

    SvaraRadera