du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

onsdag 1 april 2009

vårvårvårVÅR!

oj, vad fint väder och varmt det är idag :) tog världens längsta morgonpromenad, var helt slut när jag kom hem men det var himla gott. tog mitt vatten och vanlijshake till nya 90210 i soffan. och HUR bra var inte det? åh, jag har saknat det. för ni har väl inte missat den nya hunken? ajajaj, där har vi grejer! lite avundsjuk på naomi i slutet..

fick sedan samtal från fredrik att bege mig ner till avenyn där han och igor glassa på en uteservering, himla mysigt! sedan skulle igor till skolan (för en gångs skull...) så jag och fredrik tog en promenad bort till nya sportlife som öppnade typ idag, fick gå in och kolla och det är hur fint som helst! där kommer vi trivas :) vi ska bli flitiga besökare med början nästa vecka. sedan mötte vi upp andré och kalle och satte oss i solen igen och tjöta en stund.

nu är jag hemma och ska städa en stund, ser förjävligt ut bara för att jag var tvungen att skynda mig förut.. sen ska jag packa och bege mig till landet eftersom jag ska jobba tidigt imon på ica. ska även hinna dela ut mina CV som min snälla pappa har postat till mig, har ju ingen skrivare..

hörs sen kanske, annars får ni ha en toppendag i solen!

1 kommentar:

  1. du är inte ensam om att vara avis på naomi, shiiiit va het han är. när åker vi till usa och hittar oss sådana pojkar? :) hoppas du får en nice helg nu. puss

    SvaraRadera