du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

söndag 5 april 2009

i watched you!

gårdagen gick bra med allt jobb, var inte trött när jag kom hem så jag bestämde mig för att möta upp min favorit som var på HK. träffade lite gott folk, victor var himla skoj att se, sjukt längesedan! fick en puss av emelie, planerade om HK med baasch, fick en inte så rolig kommentar och hörde lite andra roliga grejer. fick "i'll be watching you" men skam den som ger sig, och jag hade bra koll på dig måste jag säga! vilket var skönt för det gjorde bara att det kändes ännu bättre och jag fick bevis på igen att du är banne mig inte bättre än mig, haha. sucker, du är verkligen fast här. även lite andra konstiga känslor infann sig, även om det var skönt så kändes det väldigt konstigt att helt ignorera någon som en gång betytt nästan allt. man liksom går förbi varandra och båda kollar åt andra hållet. bra men weird!

fick "dansat" en stund med lina och johanna, dom är härliga dom! eller johannas berättelse om fredagen, "heeeeeeeeej johannaaaa, och neeeeeeeeeeej, vi är iiiiiiiinte tillsammmans!" inga missförstånd här inte trots att hon inte ens frågat ;)
fick lite ångest under kvällen men den försvann igen, det är väl ingen idé att ångra det som hänt? jag kan ju alltid säga att jag fortfarande inte vet hur det känns, haha. avbockat dock, men ändå. dags att lämna ämnet. jag är ju trots allt för gammal.

sitter här i pyjamas och väntar på att liza ska höra av sig, vi ska ut och promenera :) funderar på att klä på mig och gå ner till pappa innan, längesedan jag såg de två där nere.

annars vad händer idag? sista dagen på fastan! gottgottgott. ska planera matschema med mamma och sedan blir det jobb ikväll. helt okej eftersom magaluf snurrar i tankarna så fort det känns tråkigt.

hoppas ni mår bra!

1 kommentar:

  1. hallå din coola tönt :D
    hoppas allt är bra med dig :)
    undrar lite hur det går med våra utgångsplaner ?

    SvaraRadera