du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

tisdag 28 april 2009

kort och koncist

jag börjar ärligt fundera på vad det är för fel på vissa chalmerister. dom bygger nämligen cortegen nedanför min balkong i princip. och dom spelar samma låt från 08.00 till 20.00 varenda jävla dag nu i två veckor. tur att det snart är valborg!

haft en urmysig dag trots plugg och jobb. tack igor och fredrik, as usual! lunchade med bästis med gött snack och deal skapande, god sallad och en glass till efterrätt i solen. mums :) fredrik är skadad i axeln igen så vi har haft massa goldtid mitt på ljusa dagen.

imorgon ska jag till borås för att avsluta lite affärer där borta ;) även fika med jenny, trevligt trevligt! har gjort massa matsäck, här ska det sparas pengar och vara nyttig.

har även en ny grej på min mållista, kollar läget på volontarbyran.org, ska sätta mig in i det till hösten och engagera mig i något projekt som innefattar barn&ungdomar.

godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar