du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

fredag 21 augusti 2009

viljestyrka din parasit

jag sitter här och kokar. jag är så förbannad att jag inte vet vart jag ska ta vägen. min så kallade halvmoster har skrivit på sin blogg att hon ska "ta med sig ett basebollträ och krossa knäskålarna på de som ligger bakom min pappas begravning". min mamma och morbror då, och min morfars bror. alltså JAG HATAR dessa parasiter, dom har förstört så jävla mycket och dom ger sig fan aldrig. vet inte om alla vet min morfar historia, den är iallafall rubbad på grund av hans före detta sinnessjuka fru och hennes förstörda dotter (går inte annat med en sådan mamma). vi höll inte begravningen hemlig, vi har velat ha den sedan han dog för ett jävla HALVÅR sedan men ni har satt er emot allt. vi hade juridisk rätt enligt testamentet att sköta begravningen så nu fick vi äntligen möjlighet till det i augusti och självklart tvekade vi inte ens sekund. prästen visste att ni fanns men till och med han valde att inte kontakta er. och vi gör det inte efter alla hot som ni har levererat genom tiderna. till och med gett sig på frida som är 16 år och som inte har något med detta att göra.

jag måste sätta mig på mina händer för att inte sjunka lika lågt om er och kommentera din fula blogg, och berätta hur det verkligen ligger till. om din sinnesjuka mamma hade berättat sanningen för dig så lovar jag att det är hennes äckliga knäskålar du vill krossa.

1 kommentar: