du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

tisdag 25 augusti 2009

det vandrande ögat

dagen blev inte riktigt som jag tänkte mig, men jag ska inte klaga :)

gick till skolan, blev dock lite förvirrad så får gå dit imon igen :P hälsade på ankan och hennes syster, urmysig butik, ska handla lite blommor där snart. sedan köpte jag med mig sushi hem och avnjöt detta. sedan ner på stan för att (icke)shoppa med michael. här snackar vi otålighet och ointresse, haha! han har mycket att lära där ;) vi gick hem tomhänta och hyrde en film istället. slocknade som vanligt under ett par minuter men sån är jag, haha. en mysig dag iaf..

jag längtar efter att få berätta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar