du ville visa att du fanns och att du levde 
och att inte allt var lika dött som dom
du ville se alternativ i allt som inte var nåt bra
och att det gick att göra om

måndag 10 augusti 2009

långa nätter

jisses vad svårt det var att sova igår. inget utav mina vanliga knep funkade (tv, musik, eller bok). klockan hann nog bli efter ett innan det gick att sova. och då la jag mig vid halv elva. segt!

idag är det måndag. har lite ångest för jobbet eftersom det blev fel i fredags, och idag får man ta "smällen". men imon är det tisdag, och då är det sista jobbdagen på länge. ska bli så gott att vara ledig.

jag och jessi har bestämt oss för USA som sagt, kicki har hittat en helg som funkar, ska se om några andra är sugna annars bokar vi ganska snart. hur grymt är inte det?!

ska se ifall jag får ihop nåt att äta, har inte orkat handla som vanligt.. måste bli bättring på detta alltså. längtar även tills på onsdag då jag äntliegn har tvättid, har inte tvättat på as länge och mina kläder börjar typ ta slut? illa.

fick sms inatt om att top notch håller sig på hemmaplan typ hela veckan, like it alot :D jag som är ledig också!

inte ens ett samtal.

2 kommentarer:

  1. När hade ni tänkt åka? också pratat med Kick om att åka över nämligen men inte kommit så långt i planeringen :) / Veronica

    SvaraRadera
  2. Ja det låter inte alls dumt. jag är mer än gärna på :) lär få lite pejl i början på nästa vecka hur det ser ut med jobb och så i höst så man ev. kan ta ledigt då. Vad är det vi ska kolla, flyg och boende i new york? för blir lite många om vi ska bo hos kick. Men prata med jessica så ska ja kika lite me kick och börja små kolla lite flyg :)

    SvaraRadera